< Till bloggens startsida

Soon

God kväll!

Gick något så fruktansvärt bra på repningen idag! Torsdagar är helt jävliga vanligtvis men idag slapp jag både ljudteknik på morgonen och samhäll som är sista lektionen! Drog till Donken och sen lira lite tv-spel, dra till Johannes kör och sen repa. 

Peppade som fan inför lördag och imorrn skubbar vi matten och drar till växjö för lite shopping, nurses-style! Wunderbar indeed! Det är svettigt och jävligt i replokalen men fyfan vad det lät bra idag. Röjigt som fan!

Nu ska jag sova och sen dör jag antagligen gråtandes imorrn när jag ska upp till skolan

/B

Kommentarer
Malin

Låter lovande inför imorgon ju! :D

2010-01-15 @ 10:23:06
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0