< Till bloggens startsida

New year

Så helt plötsligt var det den första januari 2010. Nyårsfirandet igår var ju rätt så galet. Så sjukt kul.

Var hemma hos syrran först och drog sen till jonas där han, joffe och en väldigt trevlig snubbe vid namn Robert hade börjat förfesta. Vi drog vidare till alma efter det. Snacka om bonus att man fick käk där xD Hon bjöd på tacos. (Y)
Efter detta så drog vi vidare till en Olivia som bodde någonstans i närheten. Minst lika trevligt där! Härligt folk överallt. Sen vare till o välja fest till 12-slaget. Jag vet inte alls vart vi tog vägen, men mötte bl a Gisela, den sjukt sköna kuratorn som jobbade ett tag på åbyskolan. Vid detta laget hade vi förlorat jonas till dimmans mest förrädiska hörn. Han fick åka hem, och med honom robert som skulle sova där. 

Jag och joffe drog vidare efter ett tag och mötte en del folk på stan. Det resulterade i att vi hamnade hemma hos någon som jag inte kommer ihåg namnet på. Men där slutade kvällen iaf. Riktigt jävla borta var jag vid det här laget och kl 4 eller nåt så drog jag till lägenheten. 

Inte så illa o vara igång från 17-04:00 :) Kommer inte ihåg allt dock.

Hoppas alla andra hade ett gött nyår också!

Chill

Kommentarer
felicia

jooo! då kan man ha mycket större bilder! :D

2010-01-02 @ 01:49:06
URL: http://flugansomfan.blogg.se/
Julianviktoria

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-22 @ 09:53:49
URL: http://julianviktoria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0