< Till bloggens startsida

Monkey business

Hemma från ljungby där jag repat med världens röjigaste band. Innan repningen började så var det ju dock hög tid o piska de andra lirarna i Super Smasch! 

Bestämmer låtlista till spelningen i växjö nästa helg. Har en hel del på gång men just nu får vi nog hålla oss till setet vi körde på kulturnatta. Alex är dock och står på meningslösa träbitar i sälen nästa vecka så måste ta in bobbe till spelningen. Det kommer säkert funka jättebra, sålänge vi får tag i bobbe och hinner repa med honom x) Helgen efter det gäller det igen, fast i Nybro. Men då har vi vår käre muller-lirare tillbaka. Då jävlar! För inte ska vi åka i två timmar för att åka därifrån utan att ha lämnat ett avtryck! De ska nog komma ihåg oss ;)

Jag funderar på o leta jobb....*suck*....att det ska behöva gå så långt! Vart är mitt pengaträd??

Plockade nämligen upp en random katalog här hemma och fan vad jag hade missat! Det ska bli en gura till, en halvakustisk gura och en fetare stärkartopp (förmodligen peavey windsor). Dessutom ska det byggas en förstärkarlåda här nånstans också så det blir ett helstack! Fett värre och kommer blåsa skiten ur folk! Är du inte värst så är du inte bäst!

Och snön ute är jävligt mysig! (även om en viss vinterhatande grinsch säkert skulle ha ett och annat o säga)

Skid Row - Livin' on a Chain Gang

Kommentarer
joffe

tihihihi(A) vem kan denna grinch vara.... livin on a chain gang rules!!!!

2010-01-06 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0