< Till bloggens startsida

Helgen

Rockkarusellen

Inte så mycket o säga. Om man inte var där så får man skylla sig själv (och att man var så full så man inte visste vart man cyklade är ingen ursäkt flickor ;)). Var absolut mer folk än jag trodde det skulle vara och när jag tittar på filmerna så kan man ju inte annat än säga att de som är igång, de är igång.
Scenen var lite för liten och medhörningen piss. Hörde verkligen inte mig själv ett jävla piss. Sen sången hörde jag knappt heller. Shit happens. 

Gullig bild hade vi iaf på candymountain

Fest in i 18

Ja sen efter så drog vi såklart och festade. Klockan var typ 23:40 när vi kom till Rille på Heimdalsgatan, som blev Herculesgatan när folk skulle ta sig dit...allmän förvirring! Var tänkt att vi skulle dra vidare till Hampus sen men vi fastnade där. När man väl blivit packad så vill man ju inte lämna den sköna jävla stämningen, + att det var aslångt o gå till hampus x) 
Sen precis efter kl 12 så började ju sms:en bomba mig och Alex var gullig och drog med mig och viftade igång en födelsedagssång. 
  • Första timmarna som 18 - status - onykter
Runt kl 01:30 så blev det Harrys där kvällen avslutades. Syrran körde hem mig och jag däckade till slut runt kl 5:30, lite nyktrare. 


18 år

Väcktes tidigt som fan då syrran o morsan o farsan kom in och sjöng för mig. Där låg jag, småbakis och med sminket från gårdagen utsmetat som en jävla hora. ^^ Sen fick jag sova vidare. Familjen + diverse gäster kom sen på kvällen och jag är numera 2500 kr rikare och fick cigarr och tröja. Av andre brorsan ska jag också få pengar men de håller han inne med för att jag inte ska köpa upp dem på cigg och alkohol på puben x) Syrran likaså :P Blir en runda till Malmö inom en snar framtid alltså! Inte fel alls!


Nu äre söndag och det suger x) Veckan kommer suga och jag borde göra skolarbete idag. Men jag pallar inte. Jag tänker sätta mig med gitarren istället! DET är hur man spenderar en helg!

Chill
/B

Our way


Star


Kommentarer
Nikki

Svar: Om jag vinner kan ni modeller få en tia var av priset ;D

2010-01-31 @ 18:54:13
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Nikki

Svar: 800 om man kommer etta 8D Tvåan och trean fick 500 respektive 300 tror jag.

2010-01-31 @ 19:18:18
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Malin

Sv: Smeta på lite smink, låna kläder av mig och släpp ut era hår, jag menar ni har ju långt hår allihopa! Då funkar det säkert ;)



Alltså jag har tänkt på det länge men inte lyckats förstå, hade ni en annan bild på charlie-låten? :o Minns inte alls det :s

2010-02-03 @ 12:56:49
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0