< Till bloggens startsida

*fniss*

Lite kul o glo igenom sms som man skickade igår x) Brukar inte skicka så jättemycket men igår gjorde jag det av nån anledning :P massa skumma grejer till olika personer xD Får dock anta att de flesta förstod att jag var packad. 
Jag och frasse hade en stund då vi tyckte det var skitkul o ragga folk över sms. skumt ^^ 

Vissa vet inte när de ska sluta x)

Idag har vi repat och töntat oss med diverse saker. Mysigt som satan. Repningen imorrn uteblir så får ta det lite lugnt o chilla istället! Funkar också :)

Nu blire film och sen försöka skriva lite musik!

Chill

Kommentarer
felicia

då får du fan fixa fram en sån! Lovar att jag ska ha den på dag som natt ;)

2010-01-24 @ 21:57:43
URL: http://flugansomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0