< Till bloggens startsida

Fail-robinson

Jävla robinson! Jag kan verkligen inte sluta kolla, men det är bara för att när jag börjat kolla på en sån serie så måste jag kolla färdigt x) 

Förra säsongen tyckte jag var bra faktiskt :P Nu är det bara mesigt Det är liksom inga kul intriger eller nån skit som man kan svensson-skratta åt, lite misär på tv sådär som alla tycker är kul o titta på. 

Det är ett riktigt jävla tjat om könsrollerna! Jag kan inte fatta att de håller på som de gör. Och det är tjejerna som håller på som värst! Egentligen tror jag det är kvinnor, om jag får vara lite radikal, som oftast håller de gamla könsrollerna vid liv genom att tjata om dem ständigt. De pratar om att det är mer av ett "statement" att tjejerna röstade på en kille, bara för att det inte ska vara bara killar kvar i finalen....nedvärderar de inte sig själva då? De antyder ju att om det går som vanligt och de svagaste åker ut, så kommer det bara vara killar kvar. De tycker därför att de måste rösta ut killar....*suck*

Dessutom pratade jag nån gång om ifall tv4 räknat med att folk hoppar av....antagligen inte! Det verkar som att de planerar lite allt eftersom. Och visst, det är väl logiskt iofs. Man kan ju inte veta hur folk kommer må eller hur många som kommer hoppa av, alternativt tvingas hoppa av. Nu vare ju så att först så röstas denna Annika ut och hamnar därför i andra laget som bara är 3 stycken. Förståeligt. Men sen när hon röstas ut igen så får man reda på att hon kommer ändå inte få åka hem xD Detta är ju förstås för att programmet skulle inte gå ihop annars! För många har helt enkelt hoppat av. Men det blir ju rätt illa och orättvist när en som blivit utröstad två gånger får stanna kvar iaf xD Ett nytt lag ska uppenbarligen bildas, förutom det som bildas när det blir sammanslagning. Eller så har jag missuppfattat och hon får helt enkelt stanna kvar i sammanslagningen. 

Robinson karibien = epic fail! Det är fullt av "buggar" känns det som och skulle skickats tillbaka till skaparen för en omprogramering helt om det skulle varit möjligt!

Snart blire o sova kanske

/B

Kommentarer
bus

det är de sista man säger! och du ska få igen för att du sa de innan du loggade ut! du ska få.... stryk! :D

2010-01-03 @ 02:21:16
URL: http://flugansomfan.blogg.se/
Malin

Jag lägger viktigare saker på minnet ;) :)

2010-01-03 @ 22:02:34
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0