< Till bloggens startsida

F U -day

Fredagskväll och planerna om o supa i replokalen gick i stöpet. Meningen med att supa med bandet är ju att hela bandet är närvarande! x)

Fick inloggningsuppgifter till rockkarusellen så att jag kunde logga in o pilla lite. Laddade bl a upp bilder och checkade upp allting med namn n shit. Vår profil hittar du HÄR
Vi börjar ju nästa lördag med o röja skiten ur växjö. Lirar nån gång på kvällen och ska sitta jury då också!
Önskar jag kunde önska de andra banden lycka till.....

knappast

Jag känner att med min tillfälligt bra ekonomi (ca 1200 spänn) så ska jag dra till växjö o shoppa loss lite. Nya brallor skare bli, halsband, bandana, armband n shit. Skinnjacka ska också inhandlas när pengarna fyllt på lite. Ska bara hitta en snygg jävel som ingen annan har helst. 

Så vad fan händer nu i helgen då? Ärligt talat så har jag inte en jävla aning. Förhoppningsvis kommer jag iväg nånstans. Däckar och dör i nåt gatuhörn. Man kan ju alltid hoppas. Roligare än o sitta hemma! 

Chill
/B



Kommentarer
Malin

Men gött! Nu börjar ni ju komma igång =) När vet ni exakt vilken tid ni ska spela i växjö?

2010-01-08 @ 19:08:17
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0