< Till bloggens startsida

Siii ja

Precis som jag trodde så blev det inget kul gjort idag xD haha! Dock har jag lyckats få ner ett litet nytt riff som jag ska sitta och jobba med denna veckan. Då har jag iaf något att se fram emot (så länge det går bra, sen blir man bara irriterad haha). 

Sen funderar jag på om det är värt o gå på musikskolan längre xD känns som om jag aldrig går dit med tanke på att jag hellre repar på tisdagarna. Kommer inte kunna gå dit imorrn heller så....tja....jag får se x) 

Skola imorrn igen! Pain. Har jag gjort något för att underlätta veckan för mig själv? Nä! Jag borde gjort en del saker men...tja....ajfaaaan! ^^ Imorrn repa repa repa förhoppningsvis med mikaela som ska vara en av 2 körtjejer. Kommer bli badass som fan! 

hare gött!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0