< Till bloggens startsida

allmänt

Jävla robinson igår! Man ska för fan inte få vara kvar om man blir utröstad!! >=( Speciellt inte om man blivit det två gånger xD Fattar inte varför jag kollar på det fortfarande. Dock så råkade ju en av dem flasha bröstet i en scen. Var la inget speciellt så och hon såg inte direkt ut som om hon hade bråttom att ta på sig bh:n igen, men lite synd om hennes son då han är 19 x) haha. 

På lördag kl 20:55 är tiden satt för oss o spela i växjö. Kommer ju dock vara band hela dagen från 11 eller nåt så alla man kan ju dra dit tidigt som fan om man vill och ha en heldag =) Dock kan ni skita i alla band sålänge ni kommer och kollar på oss!


Nu äre dessutom redan den 10:e och jag har en fribiljett till bio som går ut 20:e xD Alltid när jag vunnit biljetter innan så har jag glömt bort o använda dem och så VIPS så var tiden ute. Snacka om att man blir irriterad! Så nu jävlar ska jag slita med mig nån o glo typ Avatar! Jag vill se den,...plus ett antal andra filmer...men de får vänta! Blir bio-mania nu! :D


Nu sitter jag och försöker vara så ohälsosam som nånsin och antar att jag inte kommer kunna sova än på ett tag. Sov till halv 3 idag. Det var rätt skönt men sen under dagen så fick jag en oförklarlig huvudvärk så har inte kunnat göra något vettigt eller produktivt av dagen!


BLAHA! 

Flyleaf - Set apart this Dream


Close your eyes little girl
You're a princess now
You own this world
Twirling in your twirly dress
You're the loveliest far above the rest
You build your castles in the skies
Stars reflecting off your eyes
And angels sing on silver clouds
And no one cries screams or shouts'

Oh set apart this dream 
Oh set apart this dream for me
Set apart this dream for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0