< Till bloggens startsida

1....and counting

Aah det är så fruktansvärt gott o sova! Dock så var jag ju uppe så länge så jag har bara sovit 6 timmar typ men det är skönt iaf x) Det är helt enkelt meningen att jag ska sova till kl 12 varje dag!

Bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag istället för att dra dit och inte göra ett piss, för det är precis vad vi gör på engelskan, EoS:en och idrotten. Lyckades t o m övertala morsan med löftet om att inte göra det igen x) 

Jag ska idag åka in till stan inom en snar framtid o repa och sen lira skiten ur folk med rockkarusellen. Scenen är dock väldigt liten vad jag hört. Jag var o glodde in i november när de hade några band där men det var bara en liten stund och jag hann väl inte direkt få någon uppfattning om hur stor den var x) Dock har jag för mig att den var skum som fan, typ som en platå som är öppen åt två håll!? x) Aja får se.

Sen efteråt blire o festa satan förstås. Sen efter kl 12 så är jag ju officiellt 18 så då blire antagligen krogen och sen kör min älskade syster hem mig i natt! :D Skönt som fan! Imorrn blire gäster n shit ^^ 

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0