< Till bloggens startsida

In a heartbeat

Dude, inte en chans att jag kommer klara mig en dag på lovet utan cola! Detta jävla beroende äter mina pengar x)

Skrivit färdigt fackuppsatsen = awesome!
Lirat bort halva kvällen med guran = awesome!
Fixat till det riktigt sliskigt med chips och captain och film = awesome!
Träningsvärk i ryggen = inte så awesome! 

Känns på sätt o vis som att det kommer bli ett riktigt soft lov för en gångs skull! Brukar försvinna alldeles för fort men nu jävlar ska jag se till o njuta! Kunde varit i Skillingeryd och kört snöscooter idag men det får bli en annan dag :P

Dock kom det nyss ett mail som verkar ha fuckat upp illusionen av att fackuppsatsen är inskickad och klar. "couldn't deliver"....fuck no! Jag har skickat iaf! Det är tanken som räknas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0