< Till bloggens startsida

Dude

Igår körde vi på stenhårt med johannes konsert! Det var mysigt värre och inget kan stoppa en grupp esteter från o vråla på i källaren! 

Sölve Rydell kom dessutom fram till mig personligen efteråt och sa att han ville ha med mig i sin musikal x) Behövde inte ens köra audition eller nåt. Men jag ska inte vara med. Offra hela augusti? Nä tack.

Inga fler övningar på torsdagarna asså! Innebär mer reptid för gosigaste bandet nånsin!

Efteråt så drog jag, joffe, poffe och bocken hem till hampus för efterfest! Snacka om att inte vara pigg sen i morse! Nu är jag trött som satan så får la lägga mig snart, strax efter att jag övat på samhällsprovet jag har imorrn! Skilsmässa och giftemål och arv n' shit. Inte det minsta kul!


Chill

Kommentarer
Malin

Det var en lam ursäkt! Det kommer ju fler augistis :D

2010-02-18 @ 11:03:37
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Anonym

hahahahhahah ;D jag sa ju att du passade in som en karaktär ju ;P

2010-02-19 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0