< Till bloggens startsida

Damn

Yeeah!

Vaknade i morse (14:30) och fick reda på att det varit inbrott i replokalerna! Frasse lyckades övertala mig och alex från o dra dit medans polisen var där då det skulle förstöra för oss. Så vi drog dit på kvällen och fick reda på att de som tur var inte tagit något ur vår lokal! Snacka om o ha fetetur xD jävlar vad pengar det är där inne! 
Crimefactory som har lokal mitt emot oss hade dock blivit av med 4 gitarrer och en bas. Så jävla synd om dem x) Shit happens. Nu glor vi efter lokal att vara i så länge. Blir väl en lokal på k40 igen. Hoppas det går fort för dem o byta dörrar. 

Så vi klarade oss med en uppbruten dörr. Efter vidare spekulationer kom vi även överrens om att de nästan snott frasses metronom! ^-^ 


Nu ska jag la snart lägga mig och sova tror jag. Ska upp imorrn och dra till sjukhuset en snabbis och kolla upp ryggen. Sen blire hem o chilla igen. Lite synd är det att alla typ jobbar eller är bortresta mitt i veckan x) blir inte så mycket ut o festa. 

Stärkaren hemma betyder iaf gött ljud :> 






Kommentarer
Malin

Vilken tur att ni klarade er i alla fall! :):)

Hoppas de fixar mer med säkerheten nu efter det som hänt så det är säkert att ha era grejer där..

2010-02-24 @ 15:59:57
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0