< Till bloggens startsida

vinterkyla

Tycker nog ändå jag verkar se en vändpunkt häromkring i läkandet!
Idag var ännu en såndär stund då jag fylldes av hopp. Får väl se om
det håller i sig eller om det faller igen! 
Ska ju trots allt till vårdcentralen och plocka bort stygnen som går i varje fall!

Kände att det behövdes en promenad idag igen, dock så var det betydligt
kallare denna kväll x) Inte lika kul när man försöker softa sig igenom snöfallet!
Fick sällskap av joels lillebror en bit på vägen dock när jag drog mig hemåt.
Detta är väl kanske mjukstarten på ett lite hälsosammare leverne...höhö..
Jag ska försöka iaf! Jag har inte så mycket val om jag vill minska risken för
att behöva opereras igen. 
LET'S DO IT! 



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0