< Till bloggens startsida

booooom

Jaha gott nytt år då! :P

Det är så många som tjatar om att 2010 har varit ett sådant bra år.....
och när jag tänkte efter så kom jag på att ja, det har nog varit ett rätt
awesome år iaf! 

Nästa år har jag ju då alla anledningar till att göra ännu mer awesome!
Jävla massa nytt som ska komma in i ens liv. Studenten, vara arbetslös (lär
ju liksom hända x)) och sedan jobba. Jag hoppas att det blir mer positiva
nya saker än dåliga (uppenbarligen)!

Så en sista kväll, men polare och annat folk + lite alkohol så ska det nog
bli en finfin avslutning.

NU JÄVLAR! För första gången:

Nyårslöften:
  1. Börja träna! Har inte så mycket val om inte infektionen ska komma tillbaka, och det behövs x)
  2. Festa mer, bl a mer bandsup!
  3. Satsa på bandet och hoppas på att de andra gör samma!
  4. Ta igen allt skolarbete jag missat och göra det bra också!
  5. Ta körkort
  6. Roadtrippa fruktansvärt mycket mer :)
Sen räcker det nog! 

Wish me luck ;)


Casey out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0