< Till bloggens startsida

morgonstund är rå i mund



Först kan man ju börja med att trycka på play där ^^^^^^^^^^

Sen kan man beundra en fin bild på joffe! Dags o börja komma in i julstämning!





Idag började min dag så brutalt som så att jag fick ha telefonen i mitt rum då de skulle ringa från Kungshögen så jag kunde beställa tid för omläggning och borttagning av stygnen. 
Får telefonen. Somnar om. Telefonen ringer. Skräcken var oändlig!
Försökte få rösten någorlunda stadig innan jag svarade men det gick inte så bra xD
Istället möttes hon som ringde utav den brutalaste morgonröst du någonsin kan tänka dig!
Kände mig lite som Jay i idol höhö!
Iaf, fick tid imorgon istället och likaså får jag vänta en extra dag på att få stygnen borttagna då
de uppenbarligen har sååååå mycket o göra........
Hehe nä men det har de säkerligen. Blir en operation framskjuten 3,5h så. Jävla vinter.
Den bara ska skada folk överallt!

Nu när man inte kan göra så mycket så ska jag ta o börja läsa ordentligt igen.
Tänkte dock våga mig till ljungby lite idag för o köpa förband så jag kan lägga om själv
om det skulle behövas. Men tur man har bra böcker då. Eller, jag har en kvar. Läser en serie
av Stephen King som heter "Det mörka tornet" (kände att ni behövde veta) och jag läste ut hela
näst sista boken när jag var på uppvaket i fredags x)
Del 7 nu:



Bilden gör inte rättvisa men det är fan fetaste pocketboken nånsin! 800 sidor! Galet.

Vet inte om jag hade så mycket vettigt o skriva men nåt var man ju tvungen o langa ur sig!
Jag ska fan börja julstäda mitt rum snart. Evighetsgöra. Dessutom ska det fixas lite presenter
och så till folk......dags o börja spana efter sjuka grejer, eftersom jag av uppenbara själ inte tänker
ge bort pengar som det nu för tiden önskas :P

Casey out

Kommentarer
virreeee

Aaaaaaaaaaaaaah har jag ? jag ser inte, måste va din dator som e CP :D :D

hur gör man det annars lixom?? : o

2010-12-08 @ 00:17:07
URL: http://veronicapain.blogg.se/
virreee

fan vad skummt : o ^^



jaja skitsammaaa.. vad gör black nurses nurå ? jag e klar med hon bruden jag gjorde i illustrator btw!

2010-12-10 @ 12:21:51
URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0