< Till bloggens startsida

jul snart?

Det är fan juletider! Försöker komma in i stämning så gott jag kan, men med
tanke på omständigheterna så vill de känslorna gärna trängas bort av andra inte
lika trevliga och gemytliga. Men men, nu när halva huset doftar pepparkaka så hjälper
det ju absolut lite :)
Var dock i skolan o pratade med rektorn, och som vi sagt innan, ES har numera världens bästa rektor x)
Så jävla skön snubbe. Var lite orolig eftersom jag skulle be om förlängt kursdatum på fyra kurser, vilket
jag tyckte lät väldigt mycket. Men han var mer liksom "jamen vi kör väl på till juni då, låter det bra?". 
Big smile och ett handslag senare så vare ordnat :D Asskönt! Dessutom gick det bättre t ex i Engelska B än
jag trodde så ska bara fixa en sista grej nu i helgen så är MVG:t fixat! (Y)

Finns det nåt annat o skriva? :P Vet inte det jag! Lyssnar störtskön julmusik med Theocracy som jonas länkade
haha ^^ Awesome!

Måste ta o försöka ta mig till växjö också så jag kan inhandla lite julklappar. Jag är alltid ute i senaste timmen
men jag vet iaf något jag ska köpa. Hinner man få saker innan jul om man beställer nu? Jag hoppas det! x)

Sen längtar jag fortfarande något grovt efter att få festa igen xD Jag hoppas nåt så hemskt på att vara 
vid god hälsa och läkt till nyår! Då jävlar ska det firas isf!






Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0