< Till bloggens startsida

det är dags




Bilden visar ju philles skills i att göra världen lite lättare för den bekväme mannen! Snacka om att det helt
plötsligt var enkelt o dela cola med föraren i bilen (Y)

Imorrn gäller det! Drar in vid tio för att vänta ett tag, sen gäller operationen vid 11. 
Hoppas verkligen inte det fuckar som sist, och att det inte tar så jävla lång tid att
få komma därifrån. Bedövning i ryggraden sitter fan aslänge!
Håller just på o fundera på vad jag ska ta med mig för o fördriva tiden på uppvaket x) 
Mobilen, laddad med musik är självklart, och en bok....men nåt mer? 
Hoppas också att man får ha mobilen på med täckning så man kan hålla kontakt med folk!
Brukar vara lugnt. 

De har skickat mig nån häxblandning till specialdusch också! 
Serious shit ;) Finns inte så mycket mer o göra nu än o gå o lägga 
sig o vänta på morgondagen. Fast känner mig inte så himla....tja...
..vad bör man känna? Lite nervös kanske men tänker ändå inte på det 
mer än som ett nödvändigt steg på vägen till nästa vecka. 
Tankarna på det är värre än själva behandlingen självt!

Vi får se vad som händer.
Wish me luck!

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0