< Till bloggens startsida

damn

Kanske skulle skriva nåt här?

Senaste veckan har varit....sjuk, i sin rätta bemärkelse. 
Som många hört så fick jag dra in till akuten i tisdags
då operationssåret började blöda så in i helvete. Jag blev förstås
orolig som fan och ringde syrran som sa åt mig att hålla press på det,
men det hjälpte inte alls. När hon sen inte svarade så ringde jag andra syrran
i stan som var hemma som tur var. Hon hämtade mig och vi åkte in. 
Efter smärre blodförlust mådde jag rätt dåligt och jag fick ett rum att
lägga mig i. Där fick jag ju dock vänta drygt en timme innan de kom 
för o undersöka. Visste inte vad jag skulle göra. Gick runt i cirklar hela tiden
och bannade de glada bilderna som hängde där. De hade satt mig i nåt barnrum. Inte ok haha!

Men ja, när doktorn väl kom så kunde de ju inte ge ordentligt besked och jag ville seriöst
slå henne när hon inte svarade på mina frågor. Fick det till slut omlagt och blev hemskickad med
beskedet att de inte kunde göra mer och att de bokat in mig hos kirurgen morgonen därpå.
Klockan var typ 02:30 när jag kom hem och då däckade jag i sängen. Jag orkade inte tänka mer på någonting.
Väl hos kirurgen så var det någonting om att det var bäst att låta det vara. "Bleed it out"! 
Fick således vara hemma de närmsta dagarna tills jag tog chansen att öva en gång iaf
med luciakören. Efter halva kände jag dock att jag svajat tillräckligt och fick sätta mig ner lite.

Känner mig handikappad haha ^^ Men jag ska säga det, att så orolig jag blev i tisdags har jag fan inte
varit på länge. Nu är allt bättre dock. Verkar ha slutat blöda. Då är jag nöjd (Y)

Så hela veckan har varit en orgie i sängliggande och tv-tittande x) Inte ens sitta vid datorn har fungerat.
Mitt liv har aldrig varit så osocialt :P Lite hjälp på vägen har man ju dock fått.


Missat ännu mer i skolan och har nu två kurser som jag är riktigt körd i. Den ena ska jag dock ansöka
om förlängt kursdatum på, men den andra.......blir att plugga som fan. 




Kommentarer
Alex

Skönt att få höra från dig! Hoppas du blir bättre tills på måndag :)

Och det där med skolan, jag har fan IG i historia för att jag missat 2 prov >_>

2010-12-12 @ 00:54:04
virre

yeeeh indeed!



Aha, vad tråkigt :/ hoppas det löser sig för ni e ju skitduktiga ^^ Men vad e din mail så kan jag bifoga den :)

2010-12-16 @ 12:26:19
URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0