< Till bloggens startsida

stalkers you know


Myggan...iz coming for u


Upptäckte att en snubbe som lirade i ett band samma kväll som vi lirade på navet
lagt till mig som vän på facebook. Accepterade och snackade smått på msn.
Började märka att han betedde sig konstigt och skrev barnsligare än vad en 
92:a borde. Skrev till bandets youtube-profil. Min misstankar blev bekräftade:

Jag: Tjena. Detta är till Jonas Karlsson. Har du lagt till mig på facebook? /Christoffer i Black Nürses

Svar: "Nej, det har jag icke"

Så jävla sämst. Ännu en fejk. Samma människa, annan profil, allt för att komma åt bilder så hon kan låtsas vara oss och lura folk. Har ju redan hänt ett antal gånger. 

Jävla människa med noll i eget liv. 


Shit sux


Casey out

Kommentarer
Virre ^^

jävla idioter det finns! Sur blir man

2010-08-29 @ 13:48:33
URL: http://veronicapain.blogg.se/
Nikki

Ja, det var den skummisen som lade till en himla massa esteter på fb då? Hm, så himla lame.

2010-08-29 @ 20:52:57
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0