< Till bloggens startsida

Ja jag jobbar ju :P


Brorsan får la förgylla idag. Fick bilden nyss


Haha ja tänka sig. Skumt äre.

Började skriva en massa men så såg jag ju att jag täckt en del i förra inlägget >=( 

Men nu iaf när jag varit där denna veckan så kan jag ju inte annat än säga att det är fruktansvärt soft! (Y) Det är kanske ett eller två dagisbarn och resten är större och alla roliga jävla saker man får höra från dem är så fruktansvärt härligt! 

Arona smällde dock på mig på att rensa rabatten idag x) Är ändå bara en så kommer gå fort. Gjorde la halva idag sen började det regna. Efter att det slutat regna så tog jag mig en välförtjänt paus resten av dagen =D Sen softade jag omåttligt hårt med Robin, Damir (stavning är awesome?) och Emma. Det var faktiskt skönt o sätta sig ute på morgonen och göra lite annat med musik i öronen. Får tiden att gå. Fortsätter imorrn. 
Imorgon är det dock bara två stycken där, de härligaste ungarna (som går på ryssbyskolan egentligen) fram till halv ett tror jag xD Så det är chill imorrn också :D



Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0