< Till bloggens startsida

industry

The sickness is in my blood
Never would've seen it
til' it blinded me like a flood



Stage is empty,
time to refill!


Första veckan av jobb är fan över. Så jävla skönt! Jobbigare denna veckan med krävande ungar x) Två stycken som uppenbarligen diggar Black Nürses som fan så de är på mig hela tiden nästan med frågor och skit x) De har gjort egna tyg-armband som mitt av nåt tyg de hittade :P Men detta tjat om allt möjligt tar fan livet av mig xD

Om nån är nyfiken kan jag ju visa vad min dag idag har bestått av och resulterat i:



Galet sköna ju ;D haha! Tänkte hänga dem i replokalen eller nåt. Vem fan gillar inte super mario-svampar liksom?



Casey out

Kommentarer
Alex

Min Mario svamp är mycket mer awesome än din ;)

2010-08-14 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0