< Till bloggens startsida

We're the kids of the underground

Jag har inget vidare djupt att skriva om nu heller.

Mitt liv flyter la på. I helgen var  vi o festade satan i stan. Drog till Alex ett bra tag. Älskar hans lägenhet lite allvarligt sådär :) Så jävla skön är den! Satt och söp där och efter ett tag kom det en dude med the stuff. Helt plötsligt var det som om fyllan flyttades fram tio steg och vi fnissade som små flickor. Ett av mina manligare ögonblick, absolut!
Sen drog vi till Terres brorsas lägenhet och lirade fylletwister. Helt plötsligt kastar sig phille som satt på ryggstödet i soffan rakt bakåt i ett plötsligt infall av awesomeness! Resultat = Coffe får dra axeln i led igen! True story. :P Hade en film i mobilen som bevisar detta. 

Jag vet inte hur, men helt plötsligt var vi iaf i stan också, och som alla vet så suger stan. Men jag mötte iaf mina brorsdöttrar på café4u och det var ju lite kul sådär :P Chillade satan sen och det hände en massa skit, dålig skit, men ja......shit happens :) 

Crashdïets nya har blivit nästan sönderlyssnad här känns det som! Men är det awesome så är det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0