< Till bloggens startsida

Tanden tandis

Jag gillar fortfarande inte tandläkaren x) 
Förr var man alltid rädd för borren och sån skit men nu vet man för ett faktum att det som är värst är de är så jävla hårdhänta och jävliga! 

Det sitter iaf en tv i taket som sänder ifrån tandläkarnas egna tv-kanal, denTVision, som det så fyndigt heter -.-
På denna kanal är det alltså bara random klipp från olika jävla ställen på jorden. Först var det noshörningar, sen fiskare i Grekland, sen helt plötsligt snö och sen tillbaka till savannen för lite strutsar (ok, strutsar lever kanske inte på savannen men vafan...eller gör de? nääää....). Dessutom heter maskoten.....wait for it.....TANDIS! Och han är en....wait for it.....TAND!....

Plus att efter allt fluor och skit man får så kan jag inte släppa tanken på att det smakade precis som sprit i munnen efteråt. Jag kan inte komma på vad för nån sort men jävlar i mig att det är nån sprit! 


Jag klarade mig förstås über dock så det kyffet ska jag inte tillbaka till på ett tag! :)




Kommentarer
Nikki

HAHA, gud vad B det låter. <3

2010-04-09 @ 16:10:43
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0