< Till bloggens startsida

Ny skiva!

Aaaaah!

Idag släpptes Crashdïets nya skiva, vilket betyder att när jag kom hem så väntade en mysig liten sak i brevlådan!

Skivan är mäktigt mysig och blir bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar på den! 

Fordralet hade nån spricka som skett i transporten, men who cares? Skivan smakar ordentligt 80-tal och speciellt "Rebel" är väldigt Skid Row! Den dänger till ordentligt! 

Dags o slänga in låtarna i mobilen så jag kan avnjuta dem imorgon på bussen. Behövs när det skall göras nationella förberedelseprov i svenska imorrn x) 3h! Inte för att man kanske sitter så länge, men det skvallrar ju om vilken tid det KAN ta. Jag gillar ju o skriva så man vet aldrig om jag sitter där så länge xD Men så nu ska jag ta o läsa igenom texterna som man ska använda och hänvisa till i skrivningen! I feel the pain! Första texten var ju dock jävligt djup så jag hoppas det är fler som den, haha! ^^ 








Lite fint signad sådär! Lägg märke till "till Christoffer" i hörnet ;)



En liten fin hyllning till Dave Leppard fanns även gömd under skivan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0