< Till bloggens startsida

Lördag

Mack-gubben är tillbaka!
Jag slängde ur mig ett uppmuntrande ord!
Du vet, det är ju sånt man gör.
Jag tror han fattade att jag inte menade det! 
^^

Jobbat hos syrran idag. Tjänade en sådär 200 nånting. Jobbade la typ 3,5 timmar eller nåt. Alla extrapengar som jag kommer över är ett måste! ^^ Nu kan man dra ut nästa helg kanske :) Estetfesta hos hampus.

Fick en riktig jävla mindflash och började skriva mer på en låt. Eller jag har allt i huvudet så får väl skriva ner det snart. Text gick också. Har en massa idéer iaf. Små rader nedpräntade i ett dokument så de inte glöms. 




I can't save her
cause there's nobody home
I can't change her
she's too far gone and my
heart breaks cause' I couldn't 
reach her.
Noone can save her now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0