< Till bloggens startsida

Money makes you die

Såhär äre just nu:

Klockan är 22:31 och imorrn så drar jag till växjö med frasse bestämde vi nyss. Ska kolla julklappar. Dock så har jag typ inga pengar alls! :( Det känns så jääävla irriterande eftersom jag inte hade koll på pengarna som jag ändå tänkt spara till julklappar. Vet inte vart de tog vägen helt enkelt. Helt plötsligt så gick den sista hundringen till replokalshyran. Nu får jag låna pengar för o köpa klappar. Känns fruktansvärt illa faktiskt. Vet inte hur det här kommer gå ihop....

Sen är jag lite smått irriterad eftersom vissa uppenbarligen inte förstår vad det innebär att vara sjuk. 

Problemet med mina pengar är nog fan att jag sätter undan 300 varje månad till ett sparkonto. Men december får jävlar i mig vara ett undantag! Jag ska in och länsa lite smått. Det är viktigt! Men sen äre ju till o fylla 18 om drygt en månad så då får jag la tag i lite pengar. 

Jag är nog för trött för det här. För trött för o palla tänka efter och fatta beslut. Funderar faktiskt på o skriva ner varje gång jag gör av med några pengar så jag ser vart fan de tar vägen egentligen. Lite för mycket cola antagligen (som om det i normala fall var möjligt). 

En positiv sak är dock att min rygg typ läkt tror jag :O Komplett svar får vi imorgon. *hoppas hoppas hoppas*

Känner för o skriva lite låtar med...fram med den akustiska och drömma mig iväg lite och skriva lite eftertänksam lyrik. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0