< Till bloggens startsida

M-day

Såååå fruktansvärt skönt att komma hem och droppa ner i datorstolen asså! Känns som om jag gått runt hela dagen, fast måndagen då är den dagen då vi sitter ner som mest i salarna och lyssnar....aldrig går det en måndag utan att jag håller på o somna under historian! Precis som att jag ställt in mig på att då är det ok att sova....

Blir till o plugga psykologi sen. Har antagligen prov i det imorrn. Får la se hur det går xD Sen äre matteprov och inlämning till svenskan på torsdag!!! Jag som bestämde mig för o skriva ner allt som jag skulle komma ihåg vad gäller skolan i mobilen....VEM kunde anat att det skulle bli så här?....

Jag ska la bänka ner röven senare ikväll med guran som jag blivit kär i igen helt plötsligt. 

Chill
/B

Lite ny musik från Crashdïet ska ni få också =)



Kommentarer
Alex

Jag gjorde matteprovet idag. gick inte fullt så bra xD men, bara ett kvar nu!

2009-12-14 @ 17:33:17
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0