< Till bloggens startsida

F-day with a nice F

Småtrevlig dag. Slappe-engelska, slappe-idrott, slappe-samhäll och sen skippade jag EoS. Skönt som tusan att komma hem lite tidigare =) Jag bänkar mig här och tänker häva i mig åtskilliga liter cola innan jag drar in till stan och festar hos Hampus. Feteröj ikväll indeed!

Jag har ingenting vettigt att skriva så jag slutar här x) För er som läste min gamla blogg så kan jag ju berätta att min mor fortfarande tror mig vara på väg ner i avgrunden...saker som jag inte kommer ihåg vart jag fått dem ifrån kan möjligen vara stulna uppenbarligen....kära hjärtanes


Screw it all up and drink with regret


Kommentarer
Nikki

Är svart text mot grått så jobbigt att jag måste byta? :o För jag tyckte inte det var så farligt, på min skärm iaf. xD



Hoppas ni har skoj hos Hampus trots att jag inte är där. Host. Typ.

2009-12-04 @ 23:10:33
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0