< Till bloggens startsida

Aaaah

Bänkade mig vid robinson som så sig bör en lördagskväll. Asså person efter person försvinner ju ur robinson pga olika själ xD Måste ju suga för tv4 när hälften av deras deltagare bangar ur frivilligt eller börjar må så dåligt så att de tvingas avbryta. Räknar man med detta när man gör upp deltagarlistan? Tar man kanske med fler än som egentligen kan vara med bara för att man vet att det alltid är några som försvinner utanför utröstningarna? Mystiken tätnar. Ska la bryta mig in hos tv4 och kolla upp alla sådana hemlisar så vanligt folk slipper sitta och fundera på sånt här! 

Jag är rätt körd vad gäller psykologiarbetet! Fick inte med mig mallen på hur fackuppsatsen skulle se ut med upplägg och sånt så vad ska jag göra egentligen? x) Har inte börjat, och den ska lämnas in på tisdag...fan! Måste ju få betyg iaf! Sen satsar jag stenhårt på psykologi B istället! Ska uppenbarligen vara ännu mer intressant än A-kursen. Vi får väl se.

Får se till att sova utav helvete imorrn så att jag orkar med nästa vecka! Sjukt störigt med en massa prov och inlämningar när man vet att det inte kommer ske x/ Har även ett prov i psykologin att göra och ett samhällsprov. Dude I'm fucked!!!


/Blakkïe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0