< Till bloggens startsida

goes on and on and on

Jag har en hatkärlek för penicillinet. Det hjälper, men fan vad dåligt
man mår emellanåt. Shit happens!

I övrigt så är det fortfarande soft sommarlov! 
Jag skiftar typ mellan att jobba i trädgården, softa vid datorn
och umgås med min favoritflicka <3
Idag är det också meningen att jag ska få svar på en jobbmöjlighet,
men inte hört något än x) Man får hoppas dock (Y)

Tänkte att jag nu efter helgen också ska ta tag ordentligt i det jag har till skolan. 
Spela in som ett maniac och läsa böcker o plugga religioner och allt vad det är som 
ska göras. Suger, men annars sitter jag där de sista veckorna och är körd igen x) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0