< Till bloggens startsida

passande




Ännu en dag som pendlade :P
Känner mig helt manodepressiv haha!

Fick bli ännu en promenad ute i höstmörkret.
Jag kom dock på mig själv med att önska att det fanns
fler ställen att gå till och gå igenom.
Det räcker helt enkelt inte till här x)
Vill ju ha fler ställen och mer att se.
Bara kunna gå o sätta sig på nåt mysigt ställe.
Det är ju tyvärr ont om det här. 
Kanske behöver jag en stor stad?
Har ju alltid varit sugen på malmö eller göteborg.

Men att rensa skallen är verkligen behövligt.
Ska försöka komma ut lite varje dag, 
prioritera det över den jävla datorn.
För det är ju en jävla massa tid jag slösar
genom att sitta här och dega.
Hela dagen försvann ner i vasken.

Imorrn äre projektdag och då ska jag skriva
text och musik som fan och sen ska jag 
in till stan o repa, där vi förhoppningsvis får 
nåt vettigt gjort.


Casey out

Kommentarer
Attitudes

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:04:06
URL: http://attitudes.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0