< Till bloggens startsida

Tinky Winky


Bild brutalt snodd från Christina Stålenbring :O


Ännu mer brutalt snodd från Amanda Larsson


Finns ju inte så mycket o skriva.
Fet skrivartorka.
Var maskerad i tisdags. Estetmaskerad fuck ye.
Vi som ordnade = (Y)
Lite rörigt med försenad mat men annars så ^^ 

Vickan har typ dragit fetaste lasset och hon, jag, emelie och joffe
var teletubbies (fuck ye). Vickan hade idéerna och fixade även typ allt x)
Jag och emelie försökte smått att hjälpa till en eftermiddag, men vickan var ju den
med koll och skillz ^^ Utan henne hade vi fan inte klarat oss.
Creds till dig vickis ;)
Dessutom vann vi pris för bästa grupp! Awesome as hell

Joel fyllde år samma dag så tyvärr kunde jag ju inte hänga med
på krogen, men det tar vi igen imorrn då jag och nicke ska hem till honom
o käka innan vi drar in. Mys som fan!

Nu sitter jag bara o häver i mig öl och diverse och tänkte 
filosofera med lite film och annat.

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0