< Till bloggens startsida

Midsommar

Midsommar alltså


Nevah evah! :D







Vilken jävla midsommar alltså x) haha! Var ont om planer och ingenting händer ju i ljungby som är vettigt. Snackade med joffe och på impuls så bestämde vi oss för o dra till halmstad. En timme senare sitter jag, joffe och phille i bil på väg mot något som vi inte är riktigt säkra på vad det kommer bli.

Kommer dit och möter upp en brud vid namn Veronica. Drar in till hennes lägenhet, möter hennes rumskamrat Sofia, absinten börjar flöda och sen är allt igång! Byggnaden som lägenheten finns i har en innergård där det var fest med alla runt omkring och andra. Sjukt härligt folk, snubben med det feta skägget, überfulla snubben som slutligen däckade ute i partytältet, sköna grannen där vi lirade wii och viftade med kontrollerna då vi inte fattade ett piss fulla som vi var. Dessutom ragget som försvann nånstans....eller jag kanske försvann...jag vet inte.

Hände iaf väldigt mycket kul o trevligt. Halva kvällen spenderade jag i handbojor då Veronica låst fast mig och försökt svälja nyckeln. Jag får ut den med hjälp av joffe och sen springer jag och får nån där nere i tältet att låsa upp. Då kommer nån annan brud och låser fast mig i en ny cp-ställning xD haha! Senare upptäckte jag ju att det gick o få upp dem iaf, men då var det mer en utmaning att klara sig utan händer. 

Jag o phille blev så fint nedbäddade i en soffa där vi sov i kanske 3 timmar och sen var vi fan vakna igen x) Då var väl klockan 8 och bussen gick inte förrän 14:33. Försökte med alla möjliga personer som kunde tänkas köra o hämta oss men jävlar vad svårt det ska vara o hitta nån som inte supit på midsommar x) Surprise surprise! Alla andra i lägenheten sov ju överallt så vi gick runt en jävla bit och utforskade halmstad. Lika bra o kolla in hur det ser ut så man hittar när man är borta i skallen nästa gång!


Bakfyllan var smått brutal och vi räknade timmarna till bussen, men vi drog tillbaka o chillade i lägenheten där joffe och de andra vaknat. Var där o chillade tills jag o phille drog till bussen. Joffe bestämde sig för o stanna en natt till. Joffe var förmodligen besatt av någon ond ande. Vilket bevisade sig dagen efter (you know what I mean dude ;))


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0