< Till bloggens startsida

sadface

Sista stället jag klagar är bloggen! Sen fåre vara nog (nästan, ehehehe)
Men fan, frisörer är det något fel på! Uppenbarligen så hatar de ju hår
eftersom de gett sig fan på att klippa av så mycket som möjligt så fort
nån sätter sig i deras domedagsstol! 
De är som sopmän, inte jobbar de för att de älskar sopor och vill göra dem finare....

När hon börjar med nacken där jag inte ser så blir det ju kort först,
och då är det för sent o säga stopp :S Då måste ju resten av håret bli ungefär samma
längd för att det inte ska se helt galet ut, så man får sitta snällt och bli lite småförbannad
när hon frågar "ska luggen vara lite kortare kanske?" istället! 
-"NEJ, för fan!" *facepalm*

Nä så nu blire mössan igen *suck*! Tänkte jag skulle komma undan den nu när sommaren kom ju xD 
Jag behöver nu söka upp min underbara flickvän och bli sönderkramad! 
Denna veckan är alldeles för full av saker för att jag ska kunna mysa med henne så mycket som 
jag hade velat ^^ Men snart äre slut!! Gööööööött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0