< Till bloggens startsida

People who doesn't give a shit: läsa slutet räcker! :)

Nu tänker jag fan berätta vad jag gjort idag, vare sig folk vill eller inte!

Morgonen börjar med att när jag ska dra med bussen till skolan
så kommer nån snubbe och börjar babbla med farsan. Med tanke
på att farsan har afasi så är kanske inte han den bästa o prata med om 
det gäller nåt som ska fixas etc. 
Bil utan tydlig skrift som berättade vart han kom ifrån gjorde mig ju misstänksam,
men han visade duktigt legitimationen och jag lät bli o lönnmörda honom med brännbollsträet.

Nåt i vårt hus störde iaf ut mätarna på 26 hushåll så det blev ingen buss för mig, utan
jag fick gå runt o testa o dra ut sladdar med honom för o lokalisera störningskällan.
Självklart så var det de jävla signalsändarna som vi har till tv:n som jävlades!
De krabbar alltid, plus att den som står vid routern blivit helt jävla brun (typ smält?)
Bort med den, åka in med honom till ljungby för o fixa ny, få reda på att sånt finns inte
i butik, snor med oss en lång nätverkskabel och tillbaka hem.
Väl tillbaka så upptäcker vi att bordslampan i hallen också stör x) 


Till slut blev det skolan med endast en timmes filosofi.
Den lektionen var uppenbarligen sån där vi skulle jobba själva, = onödigt o vara där!


Drog till syrrans lägenhet som ligger i Skvallrets hus!
Syrrans granne håller la på o bryta upp med sin flickvän, eller de försöker iaf!
För någon vecka sen så hörde jag bruden skrika lite (hörs mycket väl) och sen
storma ut ur hans lägenhet.
Nästa gång jag var där så hör jag honom lyssna på James Blunt, typ
"I'm noooooothing without her!!". Hörs i hela trapphuset!
Idag så hann jag inte ens lägga mig i soffan innan hon skriker
nåt och smäller igen dörren. Sen följer ett scenario där jag försöker glo tv
medans hon lipar som fan i trapphuset och han försöker prata med henne!
(och jag menar, det hörs så jävla väl vad de säger!! Varför har man inte tjockare
dörrar till lägenheterna så att folk inte hör allt som händer så fort man gör annat
än o prata normalt??)


Dagens killcount:
  • En lampa
  • En signalsändare
  • En brud
  • Mitt förtroende för de på Campino!
    Seriöst, hälften av pommesen i kebabtallriken
    var fan bränd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0