< Till bloggens startsida

...beautiful

Efter att imorse ha dragit en runda inom syrrans lägenhet och upptäckt att hon var ledig
så bestämde vi oss för o dra till växjö efter att jag blivit färdig för dagen på 
sunnerbos arbetsläger. 
Tänkte gnälla lite på musikcentralen eftersom min gitarr glappade när jag körde på halsmicken, men
det visade sig vara en simpel sak med switchen, så nu kan jag fixa det själv om den skulle bestämma
sig för o bli pms-galen igen. Nya strängar också så purrar den snart fint. Två omgångar blodnedfläckning
och allmänt nürses-slitage lämnar väl inte tonen speciellt intakt x)

Spanade in på grand samarkand så en t-shirt från jack n' jones fick följa med hem också.
Bristen på tröjor här hemma borde man kanske lösa med att börja jobba igenom den där tvättkorgen.
Helt galet hur den verkar svälja alla mina kläder utan att bli så full att jag inte har nåt val än o tvätta x)

En skiva också till morsan som fyller år imorrn. Ska hon få ny stereo så måste hon ju ha nåt nytt o inviga
den med också. De sista slantarna försvann basically alltså idag ^^ Men ingen ånger där!

Softa lugnt!



Pic: unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0