< Till bloggens startsida

tider kommer

Anledningen till att jag inte skrivit något på senaste tiden är 
att det hänt så mycket som jag vill få med när jag väl skriver,
att det istället inte blir nåt för jag tänker att det ska bli nåt ordentligt x)
Jävla onödigt egentligen, don't you think?

Men jag ska göra det, nån dag. 
Bara inte just nu.
Sålänge så är toppfavoriterna just nu:

ES3
Lycke
Devin Townsend

På bottenlistan har vi en släng
av pengalöshet!
Arbetslöshet kan jag njuta av, men inte lika
bra av pengalöshet.
Kronisk sjukdom i världen



Kommentarer
Nikki

Svar: Vad bra! Grattis till studenten förresten!

2011-06-25 @ 09:14:24
URL: http://onerainywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0