< Till bloggens startsida

Brinner upp inuti

Jag höll seriöst på o gå o döda nån innan! 

Fick första fakturan från Telenor och tror ni inte de jävlarna ska
ta ut 657 spänn istället för det förväntade 299?
Jag ringer ju förbannad till deras support och där får jag veta
att jag inte har det avtal som försäljarsnubben lovat, bl a 
pga att erbjudandet inte är tillgängligt om man inte tecknat ett
abonnemang på minst 200 spänn!! WTF?? 
Han förökte med "ja vi kan inte göra mer än att följa avtalet
som det står" och "jag kan ge dig fyra månader gratis sms, men
sen får du betala". För sms fick jag uppenbarligen inte heller!
Jag blev ännu mer förbannad o sa till honom att jag tänker fan
inte betala nånting när jag basically blivit lurad. 
Fick honom att prata med chefen så nu ska det lösa sig på nåt
sätt. Förmodligen får jag betala av telefonen direkt och så sägs
avtalet upp. Men de skulle beställa en kopia av avtalet och sen
ringa tillbaka om några dagar, så får vänta på den jävla skiten också! 
Sms:andet är begränsat alltså. 
Får gå till telia trots allt iaf....

Jävla företag som inte ens kan ha försäljare som vet vad de pratar om. 

Någon, skjut mig ut ur denna idiotiska värld!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0