< Till bloggens startsida

ÄGG

Första gången på ca 6 år som jag inte har något band!
Det känns lite udda och skumt, samtidigt som det kanske
är lite småskönt eftersom jag får mer tid till min egna musik,
vilken sträcker sig över fler genrer än vad som borde vara
moraliskt tillåtet.

Jag tror jag har 20-30 idéer ständigt till olika
låtar som jag planerar skriva färdigt och spela in.
Jag är jävligt duktig på att börja skriva något,
men jävligt dålig på o göra färdigt nåt. 
Hämtade mina grejer från repan idag, och när jag
satte mig o lirade så poppade helt plötsligt en ny
låtidé upp. Fattar inte varför det är så mycket jobbigare
o få färdigt det jag har liggandes halvfärdigt. 
Svårt o bara ta tag i allt gamla o försöka göra det färdigt
när massa nya idéer hälsar på hela tiden x)
Kan ju inte bara ignorera dem heller!

Rädd för att jag inte ska ha tid för det heller! Jobbigt som fan.
Försöker ta mig tid, men jag behöver inspiration!
Jag behöver se nytt, höra nytt och verkligen få ut all skit
som jag vet att jag sitter på. Kan ju bli nåt helbra!


Helt glömt vem som tog bilden x) Om du av nån anledning skulle hitta detta och bli pissed
som aldrig förr, skriv! pussokram


Kommentarer
Malin

Snyggingar! Är för mig att ni var med i tidningen med denna bilden? :)

2011-07-31 @ 20:54:08
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0