< Till bloggens startsida

2011

whaaaat? 

Störtskön kväll igår som fan, från förfesten i hampus syrras lägenhet till hemfärden ifrån victor!
Hemfärden speciellt var ett fint avslut xD eller början på året, om man nu vill vara lite
listig och vitsig!

Lite frågetecken och så också, men jag hoppas att det löste sig, om än lite hastigt
och halvinformativt x)


Nu vare så att från denna kväll lyckades jag knäppa av några fina kort iaf,
dock så kom jag på att det är nästan helt jävla onödigt o pilla med dem i photoshop
eftersom kvalitén ändå är piss xD Behöver skaffa mig en ordentligt kamera, dock skulle
den säkert gå sönder första gången jag tog med den på fest....självkännedom!







Vissa har kanske fått för sig att när man växer upp så är man duktig och bjuder på mat på
förfesten. FEL! Man softar på som fan med polarna, öl och skön musik!









Sen till Victor. Lyckades dock mest knäppa bilder av lite softa kök-sessioner! :P












Sen hem!



Casey out

Kommentarer
Philip

Me No lajk... Erase The Pictures please! I Can´t take it anymore :S

2011-01-01 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0