< Till bloggens startsida

I'm outta here

Sovit som en prinsessa på en ärta så stannade hemma idag.
Det är ju trots allt sjukligt skönt att få somna om igen när man trott att
man är tvungen o gå upp! 
Igår var jag bara på en lektion dessutom.
Har två stycken, plus sånglektion.
Naturkunskapen var lika enkel som väntat och sen pratade jag med
Annelie så behövde inte gå på sånglektionen.
Tänkte nämligen dra till växjö och lektionen gick inte flytta på. 
Vi var fruktansvärt optimistiska och trodde oss vara klara och tillbaka
tills filosofin började. Men icke. Ack vilken tid det tog, men ack vad värt
det var ^^ 
Det är ju trots allt sista terminen och sen vet man aldrig vad som händer. 
Att gå på en lektion kan jag göra när fan som helst, men att spendera tid med
polarna och göra saker vet man kommer uppskattas så mycket mer.
I'd do it again anytime ;)

Nu väntar jag iaf på syrran. Vi drar väl en snabbis till ikea
med hennes på dagen nya bil. Jag är mest sugen på käket 
som bjuds i restaurangen, eller närmare sagt bearnaisesåsen.
Det är enda anledningen till att jag skulle åka till ikea alls i vanliga fall.
Idag är det mer för att komma iväg lite, då jag fruktar att det slutat serveras
när jag kommer dit! Kan nog tvinga dem till att ge mig ett mål mat dock! 
En skidmask och brännbollsträ så! 



Gif: okänd! Norpad från decadentlifestyle.net

Kommentarer
Alex

Du borde skaffa en tumblr.

2011-01-15 @ 02:19:13
URL: http://snythare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0