< Till bloggens startsida

At the edge of the haze!

Sååå lite update kanske från "the life of..." för er som missat allt!

Medicinen hjälper, och jag är så gott som ihopläkt! Blir helt jävla über av 
sånt, så det känns bra!
Igår flippade jag ur då jag efter diskussion med jonas fick reda på att jag inte
ens använt mitt ljudkort på rätt sätt då det uppenbarligen inte installerades 
drivrutin när jag gjorde allting i början, vilket jag trodde att det gjorde!
Så igår spelades så gott som en hel låt på ett helt jävla galet sätt xD 

Och vad annars? 
Jag har typ suttit o skrivit musik, glott film och allmänt....tja....

Det där projektarbetet måste jag få färdigt också! SUCK! 
Uppsatsen kommer ju säkerligen bli försenad men som sagt, igår påbörjades
iaf inspelningen av en del av projektet ^^ 
Så nåt har jag gjort iaf! 


Casey out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0