< Till bloggens startsida

Slightly in love




Igår alltså, vilken jävla resa =D 

Efter att ha mottagit massa pengar på min födelsedag så var jag ju
fruktansvärt sugen på o bränna dem på ett Xbox 360! 
Gamern i mig har gömt sig allt för länge! 

Hittade en smaskig annons på blocket, och efter att ha
släppt lös Alle på honom så var priset nere på 1900 om jag hämtade
det samma dag! Sagt och gjort, payade jonas som var schysst nog o köra x)

Och som sagt, vilken jävla resa! Vetlanda ligger ju svinlångt bort! >=O
Utan spolarvätska och ordentliga framlyktor så trodde vi att vi skulle
dö varje gång en lastbil körde framför oss och smutsade ner rutan som fan xD

Det blev en skön roadtrip av allting och med mig hem fick jag ju detta xbox, som personen
i fråga ägt ungefär 3 månader! Helt lagom!
På kvällen och under hela natten softade vi på sen med nya spel och fotade n shit =D 


Sometimes, life's sweet!

Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0