< Till bloggens startsida

Time is here!

Ligger hemma hos min kära syster med laptopen i knät (latman-style).

Peppad som fan på spelningen ikväll! Sen blire väl o titta in lite hos Kinga o partaja
till det. Min rygg är ju inte läkt ordentligt, var där o kollade upp idag, men det är fan
inte så illa så att jag tänker hålla mig borta från alkohol och festande längre!

Det är lite kul att förra gången jag opererades så tog det ca 3 månader innan jag 
hade läkt ihop ordentligt, denna gången skulle det ta 10 dagar. När februari är slut
så har det gått 3 månader ännu en gång! Fuckin' A! 
Fast jag överlever och lipar fan inte över att inte kunna...ja, just nu "kan" jag ju göra
allting ändå så ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0