< Till bloggens startsida

Lies of the beautiful people

So, how about some help?
Min hals kan gå o dö, men som tur var så vare inte
förrän nästa månad som jag skulle lira med malle karlsson xD 
Då var inte detta sååå illa som det kunde varit.
Lite medvind måste man ju ha!

Nu är frågan om jag kan lyckas samla lite inspiration och vilja
för att spela in lite mer på projektlåten. 
Att bara sitta inne i basically samma rum är ju rätt mördande
för tankeverksamheten. En promenad brukar kunna lätta
upp sinnet lite, men jag vågar fan inte gå ut nu när det
blåser århundradets kallaste vind som förmodligen 
kommer förvandla min vanliga halssvullnad till en dödlig
form av förkylningscancer!

Inga promenader här inte!

Stanna inne istället o lyssna på Sixx AM:s nya singel.
Epic shit is epic!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0