< Till bloggens startsida

Braås got Nürsified!

Vilken jävla skön kväll igår alltså! 

Trots ryggens halvt uppfuckade tillstånd så flängde jag runt igår
på scen tills jag trodde jag skulle spy.

Vi var väl måttligt taggade i bilen dit. På fråga i växjö om vägbeskrivning
fick vi frågan "vem fan vill dra till Braås?". Kan inte säga emot.
Men väl där så taggade vi till, dock så kände ju båda fritidsledarna direkt
när de kom in i "logen" att "nån" druckit alkohol!
Kändes typiskt att det skulle vara just vi som hällt i oss whiskey
på vägen dit x) De blickade heeelt ogrundat mot oss och ville inte
riktigt tro oss när vi sa att det var hårspray som doftade, höhö!

Vi lirade iaf sist, med några sköna band innan oss, där dock iaf ett band
var jävligt mycket mer kaxigt i logen än de levererade på scen. 
Efter lite krabb med stärkaren på min sida, då leadkanalen inte fungerade,
så fick jag springa o låna kablage och en distpedal av de andra banden, kindly enough.
Drog igång ordentligt från början och några stycken vågade sig fram till
scenen iaf och röjde ordentligt med oss! Dessa inkluderade en liten kille
på typ 8 år som hoppade runt där framme, som jag highfive:ade och som tyckte vi var bäst redan innan han
hört oss ^^ 

Gensvaret från publiken var störtskönt och ledaren från rockkarusellen
som var där gick från att hota oss med att testa oss på alkomätaren och stoppa
oss från att få gå upp på scen, till att halvt förläget erkänna att hon ska kontakta
oss i framtiden för "riktiga" spelningar! In your face!

Alla mina små sjuksköterskor skötte sig helt underbart och nästa helg blire ännu värre ;)


Casey out



Pic: unknown

Kommentarer
Malin

Great!!

Vilket datum är nästa spelning? Inte på studentfesten väl? ;)

2011-02-05 @ 18:02:55
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Malin

2011-02-07 @ 13:43:43
URL: http://m
Malin

Sv: Men inte imponerande att de inte lyckades, mohaha! ;)

2011-02-07 @ 13:44:03
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0