< Till bloggens startsida

Oh, don't mind me! I'll be taking a trip to wonderland

Känner mig storslaget tänkandes för tillfället!
Tömt ett glas vatten istället för det obligatoriska med cola i.
Undrar hur länge denna otroligt hälsosamma ovana håller i. 
Plågsamt om man skulle behöva må dåligt på det bästa som finns! 
Dags o söka läkare!


Min älskade flickvän är bortrest till turklandet och jag är lite
sne i allmänhet på skurkarna där borta som får se henne mer än mig!
Saknar henne <3
Men imorrn drar vi ut och tänker inte på annat än här och nu!
Får inte vara bakis på lördag på genrepet, men tar chansen!
Börja tidigt, softa tidigt, var soft på morgonen efter.
Winning!


Softade iväg till Lund med Jonas. Ett styck störtskön gura fick följa med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0