< Till bloggens startsida

back








Oj nu har det väl hänt en jävla massa man borde skrivit om (eller kanske inte), men fan, såhär får det bli :)

Sammanfattat:
Jag klippte mig äntligen, + annat (kolla, redan glömmer jag) och.......ah. Det var kanske bara det? Hm....sammanfattat och klart.

I fredags så vare nollning. Självklart var det njutningsfullt som bara den o se de minsta (några iaf, alltid lika tråkigt med folk som bangar) bli invigda till äkta esteter! För ledsen, men bangade man så är man en mes ^^ 
Efteråt så vare estetfest hos Kinga. Awesome as hell!

Lördagen började illa med stress och en jävligt förvirrad coffe om vilka busstider som gällde. Jag kollade ju förstås bara fel så om jag bara hade kommit på det så hade allting blivit så mycket enklare >=( Men på kvällen så drog jag in med joel och glodde på banden som lirade på godsmagasinet. Dock var det lite tunt med publik, vilket jag tycker är jävligt tråkigt, för om man vill vara med o kämpa för mer musikhändelser i ljungby så får man ju vara där och stödja när det väl händer någonting. 


Jo just det, vi har ju uppenbarligen lyckats lösa det där med resan till tyskland också. Ingen jävla teater, utan nu blir det att vi musikare kör avslutningskonserten där eller en vanlig studieresa. *pust*. Folk förstod äntligen efter att vi tjatat och gnällt. Anneli ringde t o m under estetfesten, under vilket samtal jag lyckades förmedla utkomsten, tror jag...


Casey out

Kommentarer
Lycke

sv: Man tackar (:

2010-09-12 @ 21:54:25
URL: http://lyckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0