< Till bloggens startsida

my place among the trees




Söndag,
jag hatar dig!

Som alla söndagar så började denna grå som fan och fortsatte
i exakt samma spår hela dagen.
Höll på o deppa ner då man satt hemma och bara degade. Det funkar ju inte.
Eller jo, det funkar vanligtvis, men på söndagar ska ju inget vara som det brukar.
På söndagar duger ingenting.
Men sen fick jag för mig att gå ut.
Tog på mig lurarna, satte på mig en stor luvtröja,
tog min studieplan och en bläckpenna och gick ut.
Efter en stund så fick jag för mig att gå in o sätta mig vid
ett träd i en sorts dunge som finns nånstans.
Det var underbart. 
Avslappnande som fan och efter det så mådde jag toppen.
Sug-söndagen blev nyss mys-söndagen! 

Studieplanen blev en ypperlig text-lapp.
Roligare än massa betyg.


Casey out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0